недеља, 22. фебруар 2009.

zbornik Pozdravi nekog, 2. deo

VENČANICA

Ne znam ja zašto se ljudima koji stupaju u brak izdaje
venčanica. Moja mama je otišla od nas
a venčanica je ostala. Eno je u kuhinji na prozoru.
Ali šta će nam. Ne treba nama venčanica.
Stvarno ne znam zašto im daju venčanicu.


(Dečak, 11 godina. Odgovor sa testa inteligencije)


***
Hiljadu puta postavljam pitanje
šta je to život
svi ćute
gledaju me
i odlaze


(Devojčica, 17 godina. Pismeni odgovor na temu: Moja biografija)



JA

ja imam crnu kosu imam vitke noge
imam crne papuče i bele čarape šarenu košulju
i zelenkaste pantalone

ja sam dobar drug
kad god kupim nešto ja razdelim svima
a meni šta ostane

ja imam belo lice bele ruke i ne nosim nokte
volim da sakupljam razglednice
ali niko mi ne piše

ne valja mi samo što noću pišam u krevet
i upropašćujem posteljinu


(Dečak, 10 godina. Pismeni odgovor na temu: Moja porodica)

Нема коментара: