петак, 25. јануар 2013.

NEPLIJATELJ NE SPAVA - Milan Milišić


Uvek aktuelna! 


---



Neplijatelj ne spava. A zasto
Ne spava neplijatelj?
Boli ga glava? Luka? Tiba?
Neplijatelj je naoluzan pomocu zuba
Kojih ima puna usta
I oluzje ga zulja

Mozda mu je hjadno
A u klevetu hjadno je gadno –
Neplijatelja muci nesanica
Mozda bline za svoju djecu
Za male neplijatelje
I lazmislja: Na koncu
Sto ce nam mama skuhati u loncu...

Neplijatelj nikad ne miluje.
A zasto neplijatelj ne miluje?
Zato sto stalno spijunila
Stalno iza ugla ploviluje –
I, uklatko, ovako stoje stvali
Sve najbolje kaj smo mi zmislili
Neplijatelj hoce da pokvali!

Neplijatelj se lazmnozava blzo
Tako nam sluzba javlje
Ali mi cemo ga muciti nesanicom
Dok mu ne uplopastimo zdlavlje
Mi smo nepobjedivi i snage imamo jos
Da mu izlesetamo kos

Gludni
            Kliktaj ispustimo:
                                               Hulla!
Tako se nase ekipe pobjeda slavi –
Mi cemo neplijatelja dotuci cim se pojavi
Necemo neplijatelju dati ni da zine! Nula!
Neka guta sline!
Sve sto kaze slaze!
Njegove lijeci se ne vaze!

Vaze se samo nase lijeci
Jel smo mi pametniji i veci
I bolji i hlabliji i jaci
Mi smo lodzeni da budemo plvaci
I samo jos tleba da doznamo
Kako da neplijatelja svugdje plepoznamo

Milan Milišić 
Mačka na smeću 
(1984)

Нема коментара: