среда, 23. март 2011.

Goran Korunović


Krajem marta će se u izdanju Trećeg trga pojaviti poema Gostoprimstva Gorana Korunovića. U vidu teaser-najave ovog izdanja, Jurodivi blog objavljuje jedan fragment poeme.

***

nemoj se ustručavati

to svakoga zanima

postoji li smrt u gradu mrtvih


da li se negde duboko u predgrađu

na sigurnom kanapu

njiše lako razočarano telo


ili u kakvom staračkom stanu

počiva leš koji je pronašao

siguran put do nestanka svesti


nije teško naslutiti odgovor


možda je zato i bolje pitanje

otkud u nama ova nedoumica

i zašto ne umemo da rasuđujemo

kada ugledamo staru cipelu

na putu

posle još jedne nesreće


kao da je teško prepoznati

kada se šale mrtvi

GORAN KORUNOVIĆ (1978)
iz rukopisa poeme Gostomprimstva

2 коментара:

Unknown је рекао...

Sjajan!

sven adam ewin је рекао...

Ne slažem se s Igorom, ali to je moje pravo, zar ne?
Da bi pjesma bila sjajna, morala bi u sebi nositi ono nešto... ono nešto...
TAJNA POEZIJE

Pročitam pjesmu pa joj se vraćam.
Pa s autorom saobraćam.
Pa je izgovaram naizusta.
Ljut sam: ote mi je iz usta!

I stih joj svaki neprijeporan!
I ljubomoran sam, ljubomoran!
Ljut sam što pjesma moja nije!

Je li to tajna poezije?