уторак, 8. мај 2018.

Небојша Васовић





О ДУШИ, ОПЕТ 


Феудална душо. Овдје си, и мало даље. 
Видимо те и знамо. Некада ти завидимо 
а некада не. 

(Данијел Драгојевић, "Недјеља")


Феудална си душо 
Кад у мени видиш свој феуд 
Њиву за обрађивање 

И исто тако сурова 
Када на њиву никог не шаљеш 
Остављајући јој да се сама снађе 

Посматрајући облаке 
Јебиветре од плавог етера 
Који су твој феуд такође 

Слабо ме учиш природи власништва 
Нити ме други лако поседују 
Нити ја лако долазим до било чега 

Што би ме гледало у очи 
Са захвалношћу малог џукца 
Покупљеног на изласку из града 

Лековито је изгубити се 
Али те неко увек нађе и стави ти 
Око врата звонце цин-цин 

"Сада си мој син" 
(А кад звонце мирује, 
У тишини знаш — свој си Циганин)



из књиге Голицач табана 
Пресинг, 2018.

  


Нема коментара: